fredag, december 22, 2006

Jul i gammelby


Jeg er nu blevet udskrevet fra hospitalet, og skal "bare" have medicin 3 gange om dagen, men den 26. december skal jeg checkes igen paa hospitalet - og det skal Mads ogsaa. Saa derfor bliver vi her paa Phuket, saa Mads og jeg ikke skal rejse frem og tilbage til Koh Lanta, da det tager ca. 5 timer hver vej, og man kan ikke naa "ud og hjem" paa samme dag.

Forsikringen betaler heldigvis for at vi kan bo paa et hotel i Phuket - det bliver i udkanten af Patong Beach, hvor vi har faaet et family room (vi venter paa at komme afsted, saa vi ved ikke hvor godt det er endnu).

Saa der skal vi holde jul, og det bliver nok meget sjovt trods alt - jeg er bare glad for jeg ikke skal rejse saa meget frem og tilbage (og det er min mor og far ogsaa).

Som I kan se af billedet har jeg faaet det bedre, og Mads har det ogsaa godt, selvom hans fremskridt er lidt langsommere, da han ikke har faaet medicin intravenoest.

Den 26. december haaber vi saa at vi kan faa lov til at tage til Koh Lanta.

Tak for hilsnerne mens jeg var indlagt

Emil H.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej med Jer - og hvor er det dejligt at se nogle glade drenge!!
Vi haaber, at I faar slappet af - og at alt gaar godt den 26. Phuket er nu heller ikke det vaerste sted.. Vi tager derud den 1. april alle tre. Og vi skal ogsaa bo i udkanten af Patong Beach. Saa fortael mere - jeg var derude i november på Le Meridien - med elefanter i lobbyen!! Det var fantastisk. Saa nyd nu julen - den bliver heller ikke hvid her. Mange hilsener fra Maj Britt, Norbert og Niclas.

3:33 PM  
Anonymous Anonym said...

hehe sjovt at vi lige skulle se jeres post mens vi sidder og hører gamle julesange, og netop var kommet til "velkommen i den gamle by". Trist med al den sygdom, vi håber at I hurtigt er helt på toppen igen og kan nyde julen. Et meget vigtigt spørgsmåpl til Niels: hvad f***** hed det første hotel vi boede på i Canazei? Altså ikke La Perla... God jul!

5:22 PM  

Send en kommentar

<< Home